Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1622
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิง, อูหยาง | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | เชียงใหม่ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2019-02-28T04:24:15Z | - |
dc.date.available | 2019-02-28T04:24:15Z | - |
dc.date.issued | 2560 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1622 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- จีน | th_TH |
dc.subject | เชียงใหม่ -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยว | th_TH |
dc.subject.ddc | วพ 915.93 จ32ป 2560 | th_TH |
dc.title | ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งเสริมการท่องเที่ยวจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษานักท่องเที่ยวจีน | th_TH |
dc.title.alternative | Factors of marketing to support traveling Chiang Mai case study : Chinese tourists | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | วีระศักดิ์, สมยานะ | - |
dc.thesis.degreename | Master of Business Administration | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Business Administration | th_TH |
dc.identifier.callnumber | 915.93 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_427025.pdf | 2.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_427025.pdf | 4.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_427025.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_427025.pdf | 564.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_427025.pdf | 9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_427025.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_427025.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_427025.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_427025.pdf | 201.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_427025.pdf | 476.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.