Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิง, อูหยาง-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2019-02-28T04:24:15Z-
dc.date.available2019-02-28T04:24:15Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1622-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectนักท่องเที่ยวต่างชาติ -- จีนth_TH
dc.subjectเชียงใหม่ -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยวth_TH
dc.subject.ddcวพ 915.93 จ32ป 2560th_TH
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่ส่งเสริมการท่องเที่ยวจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษานักท่องเที่ยวจีนth_TH
dc.title.alternativeFactors of marketing to support traveling Chiang Mai case study : Chinese touriststh_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorวีระศักดิ์, สมยานะ-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumber915.93-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_427025.pdf2.38 MBAdobe PDFView/Open
AP_427025.pdf4.03 MBAdobe PDFView/Open
BI_427025.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
C1_427025.pdf564.78 kBAdobe PDFView/Open
C2_427025.pdf9 MBAdobe PDFView/Open
C3_427025.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open
C4_427025.pdf5.26 MBAdobe PDFView/Open
C5_427025.pdf5.26 MBAdobe PDFView/Open
CT_427025.pdf201.99 kBAdobe PDFView/Open
TP_427025.pdf476.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.