Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2282
Title: รูปแบบการบริการที่ส่งผลต่อความภักดีของกลุ่มลูกค้าเซเรเนด บริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน)
Other Titles: Service types affecting the loyalty of the serenade customer group of The Advance info Service Public Company Limited
Authors: ชัชรีย์, คำสุข
กัลยา, ใจรักษ์
Keywords: บริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน)--เชียงใหม่
ผู้บริโภค--พฤติกรรม--เชียงใหม่
ความภักดีของลูกค้า--เชียงใหม่
ความพอใจของผู้บริโภค--เชียงใหม่
Issue Date: 2563
Publisher: มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2282
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ชัชรีย์ คำสุข_2563.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.