Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2077| Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจเลือกท่องเที่ยวแบบพำนักระยะยาวในจังหวัดเชียงใหม่ของผู้สูงอายุชาวต่างชาติ |
| Other Titles: | Mixed Marketing Factors Affecting Decision Making of Long Stay Foreign Senior Residents in Chiang Mai |
| Authors: | พิมพ์พิศา, ชัยเลิศ ณภัทร, ทิพย์ศรี |
| Keywords: | การท่องเที่ยว -- แง่เศรษฐกิจ การตลาด -- เชียงใหม่ นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่ ผู้สูงอายุ -- การตัดสินใจ เชียงใหม่ -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยว |
| Issue Date: | 2555 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด |
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2077 |
| Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 63Pimpisa Chailert.pdf | 199.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.