Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2077
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจเลือกท่องเที่ยวแบบพำนักระยะยาวในจังหวัดเชียงใหม่ของผู้สูงอายุชาวต่างชาติ
Other Titles: Mixed Marketing Factors Affecting Decision Making of Long Stay Foreign Senior Residents in Chiang Mai
Authors: พิมพ์พิศา, ชัยเลิศ
ณภัทร, ทิพย์ศรี
Keywords: การท่องเที่ยว -- แง่เศรษฐกิจ
การตลาด -- เชียงใหม่
นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่
ผู้สูงอายุ -- การตัดสินใจ
เชียงใหม่ -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยว
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2077
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63Pimpisa Chailert.pdf199.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.