กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893
Title: | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อของธุรกิจการจำหน่ายเครื่องสำอางผ่านเฟซบุ๊ก |
Other Titles: | Factors affecting the purchasing decision of cosmetics business on facebook |
Authors: | พัชราภรณ์, เมธีการย์ กัลยา, ใจรักษ์ |
Keywords: | ผู้บริโภค พฤติกรรมผู้บริโภค เครื่องสำอาง |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
พัชราภรณ์.pdf | 3.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.