Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893
Title: ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อของธุรกิจการจำหน่ายเครื่องสำอางผ่านเฟซบุ๊ก
Other Titles: Factors affecting the purchasing decision of cosmetics business on facebook
Authors: พัชราภรณ์, เมธีการย์
กัลยา, ใจรักษ์
Keywords: ผู้บริโภค
พฤติกรรมผู้บริโภค
เครื่องสำอาง
Issue Date: 2561
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
พัชราภรณ์.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.