Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1511| Title: | การจัดการธุรกิจและกลยุทธ์ 9Ps ของธุรกิจกาแฟแบรนด์ท้องถิ่นที่ส่งผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้บริโภคในเขตพื้นที่อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ |
| Other Titles: | Business management and 9Ps model in local brand coffee chains affecting the consumer's decision making in Muang District, Chiangmai Province |
| Authors: | ชเนรินทร์, หมดห่วง กมลทิพย์, คำใจ |
| Keywords: | กาแฟ -- เมือง (เชียงใหม่) ผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) |
| Issue Date: | 2560 |
| Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1511 |
| Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| F432978.pdf | 5.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.