Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิรุณรัตน์, เลาหกุล-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเมืองลำพูน (ลำพูน)th_TH
dc.date.accessioned2019-01-18T06:53:13Z-
dc.date.available2019-01-18T06:53:13Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1504-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectจักรยาน -- การตลาดth_TH
dc.subjectผู้บริโภค -- เมืองลำพูน (ลำพูน)th_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เมืองลำพูน (ลำพูน)th_TH
dc.subjectการตัดสินใจth_TH
dc.subject.ddcวพ 658.834 พ374ค 2560th_TH
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดกับการตัดสินใจซื้อรถจักรยานของลูกค้าในอำเภอเมืองลำพูน จังหวัดลำพูนth_TH
dc.title.alternativeThe relationship between marketing mix factors with customers' decision making in buying bicycle in Muang Lamphun Distirict, Lamphun Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorปะราสี, เอนก-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumber658.834-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F432984.pdf10.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.