Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธนวัฒน์, วรศาล-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialแม่สอด (ตาก)th_TH
dc.date.accessioned2019-01-18T06:45:10Z-
dc.date.available2019-01-18T06:45:10Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1502-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectเครื่องปรับอากาศ -- การตลาดth_TH
dc.subjectผู้บริโภค -- แม่สอด (ตาก)th_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- แม่สอด (ตาก)th_TH
dc.subjectการจัดการตลาดth_TH
dc.subject.ddcวพ 658.834 ธ157ป 2561th_TH
dc.titleปัจจัยส่วนผสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องปรับอากาศ สำหรับใช้ในบ้านของผู้บริโภคในเขตอำเภอแม่สอด จังหวัดตากth_TH
dc.title.alternativeThe effective of marketing mix to decision making on household air conditioners in Maesot District, Tak Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorปะราสี, เอนก-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumber658.834-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F432985.pdf4.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.