Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมิรันตี , จันทร์ดี-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2025-02-04T04:15:20Z-
dc.date.available2025-02-04T04:15:20Z-
dc.date.created2568-02-04-
dc.date.issued2565-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2544-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุดth_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษา ประถมศึกษาเชียงใหม่ เขต 4 – เชียงใหม่th_TH
dc.subjectกิจกรรมการเรียนการสอนth_TH
dc.subjectความคิดและการคิดth_TH
dc.subjectคณิตศาสตร์ – การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)th_TH
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษาth_TH
dc.subjectการเรียนรู้th_TH
dc.subject.ddc373.13th_TH
dc.titleการพัฒนาผลการเรียนรู้และทักษะการคิดวิเคราะห์ทางคณิตศาสตร์โดยใช้ชุดกิจกรรมการเรียนรู้แบบร่วมมือร่วมกับการบูรณาการสิ่งแวดล้อมสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษา ประถมศึกษาเชียงใหม่ เขต 4th_TH
dc.title.alternativeThe development of learning outcomes and analytical thinking skills by using cooperative learning activities with environmental integration for Mathayomsuksa 2 Students under the Chiang Mai Primary Educational Area Office 4The development of learning outcomes and analytical thinking skills by using cooperative learning activities with environmental integration for Mathayomsuksa 2 Students under the Chiang Mai Primary Educational Area Office 4th_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorพิชญ์สินี, ชมภูคำ-
dc.contributor.advisorประพิณ, ขอดแก้ว-
dc.thesis.degreenameMaster of Educationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineCurriculum and Instructionth_TH
dc.identifier.callnumberวพ 373.13-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
มิรันตี จันทร์ดี_2565.pdf6.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.