Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2415
Title: ปัจจัยคุณภาพบริการออนไลน์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าจากธุรกิจซูเปอร์มาร์เก็ตออนไลน์ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่
Other Titles: E-Service quality affecting e-supermarket product purchase decisions of the consumers in Chiang Mai
Authors: ณัฐพงษ์, เรือนทอง
บังอร, ฉัตรรุ่งเรือง
Keywords: ซูเปอร์มาร์เก็ตออนไลน์ -- เชียงใหม่
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ -- การตัดสินใจ
สินค้า --การจัดซื้อ
พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ -- เชียงใหม่
การตลาดอินเทอร์เน็ต
Issue Date: 2564
Publisher: มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2415
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ณัฐพงษ์ เรือนทอง_2564.pdf8.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.