Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิโรจน์รัตน์, ถิระพงษ์-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเมือง (เชียงใหม่)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2020-03-18T03:27:34Z-
dc.date.available2020-03-18T03:27:34Z-
dc.date.created2556-11-17-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2076-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุดth_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectธุรกิจสปา -- การตลาดth_TH
dc.subjectการตัดสินใจth_TH
dc.subjectธุรกิจสปา -- เมือง (เชียงใหม่)th_TH
dc.subject.ddc658.83th_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการธุรกิจสปาในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeMarketing mix factors affecting decisions for using spa service in Mueang districe, Chiang Mai provinceth_TH
dc.contributor.advisorสิริศักดิ์, รัชชุศานติ-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumberวพ 658.83 ว387ป 2556-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62Wirojrat Thirapong.pdf209.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.