Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริวัฒน์, ศรีประเสริฐ-
dc.date.accessioned2020-02-17T05:23:22Z-
dc.date.available2020-02-17T05:23:22Z-
dc.date.created2563-02-17-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2066-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุดth_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectบริษัท สยามนิสสัน เชียงใหม่จำกัด -- ความพอใจของผู้ใช้บริการth_TH
dc.subjectการจัดการตลาดth_TH
dc.subject.ddc658.8342th_TH
dc.titleความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมทางการตลาดของศูนย์บริการรถยนต์ บริษัท สยามนิสสัน เชียงใหม่จำกัดth_TH
dc.title.alternativeThe level of satisfaction of customers with the marketing mix of the automotive service center of Siam Nissan Chiangmai limitedth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorอนุวัติ, ศรีแก้ว-
dc.contributor.advisorมานพ, ชุ่มอุ่น-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumberวพ 658.8342 ศ237ค 2554-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52Siriwat Sriprasert.pdf256.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.