Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1638Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | พรพิมล, วงศ์แสง | - |
| dc.date.accessioned | 2019-03-05T07:22:34Z | - |
| dc.date.available | 2019-03-05T07:22:34Z | - |
| dc.date.issued | 2559 | - |
| dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1638 | - |
| dc.format.medium | th_TH | |
| dc.language.iso | th | th_TH |
| dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
| dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
| dc.subject | ความคิดรวบยอด | th_TH |
| dc.subject | ภาษาไทย -- กิจกรรมการเรียนการสอน | th_TH |
| dc.subject.ddc | วพ 495.915 พ17ผ 2559 | th_TH |
| dc.title | ผลการจัดกิจกรรมการสืบเสาะหาความรู้เพื่อพัฒนาผลสัมฤทธิ์ ความคิดรวบยอดหลักภาษาไทย เรื่อง ชนิดของคำ | th_TH |
| dc.title.alternative | Effects of inquiry cycle activities to develop of Thai grammar concepts student achievement on the topic of part of speech | th_TH |
| dc.type | Thesis | th_TH |
| dc.contributor.advisor | สนิท, สัตโยภาส | - |
| dc.contributor.advisor | ศศิธร, อินตุ่น | - |
| dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
| dc.thesis.level | Master | th_TH |
| dc.thesis.discipline | Curriculum and Instruction | th_TH |
| Appears in Collections: | Theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| AB_426931.pdf | 2.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| AP_426931.pdf | 16.75 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| BI_426931.pdf | 2.87 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C1_426931.pdf | 3.13 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C2_426931.pdf | 15.5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C3_426931.pdf | 3.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C4_426931.pdf | 2.52 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C5_426931.pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| CT_426931.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| TP_426931.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.