Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/103| Title: | กลยุทธ์การพัฒนาส่วนผสมทางการตลาตผลิตภัณฑ์ชุมชนประเภทอาหารขบเคี้ยวของกลุ่มผู้ประกอบการในอำเภอเมือง จังหวัดแม่ฮ่องสอน |
| Other Titles: | Community products marketing mix development strategies for the snack food of entrepreneurs in Amphoe Mueang, Maehongson province |
| Authors: | อ่อนตวงศ์, ปวิช |
| Keywords: | อาหารว่าง -- วิจัย ผู้ประกอบการ -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอเมือง ขนม -- การตลาด |
| Issue Date: | 11-Nov-2015 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/103 |
| Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| AB_382260.pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| TP_382260.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| CT_382260.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C1_382260.pdf | 3.66 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C2_382260.pdf | 5.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C3_382260.pdf | 2.76 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C4_382260.pdf | 6.91 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C5_382260.pdf | 3.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| BI_382260.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| AP1_382260.pdf | 4.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.