Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/103
Title: | กลยุทธ์การพัฒนาส่วนผสมทางการตลาตผลิตภัณฑ์ชุมชนประเภทอาหารขบเคี้ยวของกลุ่มผู้ประกอบการในอำเภอเมือง จังหวัดแม่ฮ่องสอน |
Other Titles: | Community products marketing mix development strategies for the snack food of entrepreneurs in Amphoe Mueang, Maehongson province |
Authors: | อ่อนตวงศ์, ปวิช |
Keywords: | อาหารว่าง -- วิจัย ผู้ประกอบการ -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอเมือง ขนม -- การตลาด |
Issue Date: | 11-Nov-2015 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/103 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_382260.pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_382260.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_382260.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_382260.pdf | 3.66 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_382260.pdf | 5.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_382260.pdf | 2.76 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_382260.pdf | 6.91 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_382260.pdf | 3.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_382260.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP1_382260.pdf | 4.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.