Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2566
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐวรรณ, ปัญเจริญ | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | แม่ฮ่องสอน | th_TH |
dc.date.accessioned | 2025-06-24T04:20:40Z | - |
dc.date.available | 2025-06-24T04:20:40Z | - |
dc.date.created | 2568-06-24 | - |
dc.date.issued | 2566 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2566 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | สำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษาแม่ฮ่องสอน -- แม่ฮ่องสอน | th_TH |
dc.subject | โรงเรียน -- การบริหาร -- แม่ฮ่องสอน | th_TH |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน -- แม่ฮ่องสอน | th_TH |
dc.subject | ครู -- แรงจูงใจในการปฏิบัติงาน -- แม่ฮ่องสอน | th_TH |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน -- แง่ศีลธรรมจรรยา -- แม่ฮ่องสอน | th_TH |
dc.subject.ddc | 371.207 | th_TH |
dc.title | การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างพฤติกรรมเชิงจริยธรรมของผู้บริหารสถานศึกษากับแรงจูงใจในการปฏิบัติงานของข้าราชการครู สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษาแม่ฮ่องสอน | th_TH |
dc.title.alternative | The relationship between ethical behavior levels of school administrators and job performance motivation of teachers under the Mae Hong Son Secondary Educational Service Area Office | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | ประพันธ์, ธรรมไชย | - |
dc.contributor.advisor | ถนัด, บุญชัย | - |
dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Educational Administration | th_TH |
dc.identifier.callnumber | วพ 371.207 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ณัฐวรรณ ปัญเจริญ_2566.pdf | 2.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.