Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวริษา, หลวงหล้า-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.coverage.spatialเมือง (เชียงใหม่)th_TH
dc.date.accessioned2025-03-11T03:23:55Z-
dc.date.available2025-03-11T03:23:55Z-
dc.date.created2568-03-11-
dc.date.issued2565-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2549-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุดth_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectGrab Foodth_TH
dc.subjectร้านอาหาร -- เมือง (เชียงใหม่)th_TH
dc.subjectผู้บริโภค -- การตัดสินใจ -- เมือง (เชียงใหม่)th_TH
dc.subject.ddc658.834th_TH
dc.titleกลยุทธ์การเดินทางของลูกค้าที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจใช้บริการร้านอาหารผ่านแอปพลิเคชัน Grab Food ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeCustomer journey strategy that affects consumers’ choices of restaurants on Grab food application in Muang District, Chiang Maith_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorกัลยา, ใจรักษ์-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumberวพ 658.834-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
วริษา หลวงหล้า_2565.pdf4.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.