Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2530Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | รัศมิ์ลภัส, กัลยาณเลิศ | - |
| dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
| dc.coverage.spatial | แม่ฮ่องสอน | th_TH |
| dc.coverage.spatial | สบเมย (แม่ฮ่องสอน) | th_TH |
| dc.date.accessioned | 2025-01-10T02:47:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-01-10T02:47:10Z | - |
| dc.date.created | 2568-01-10 | - |
| dc.date.issued | 2565 | - |
| dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2530 | - |
| dc.format.medium | th_TH | |
| dc.language.iso | th | th_TH |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
| dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
| dc.subject | โรงเรียนบ้านผาเยอ -- สบเมย (แม่ฮ่องสอน) | th_TH |
| dc.subject | การเรียนรู้ | th_TH |
| dc.subject | การทอผ้า | th_TH |
| dc.subject | กะเหรี่ยง | th_TH |
| dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา | th_TH |
| dc.subject | การจัดการเรียนรู้ | th_TH |
| dc.subject.ddc | 371.3 | th_TH |
| dc.title | การพัฒนาการจัดการเรียนรู้โดยประยุกต์ใช้ทฤษฎีวงจรความรู้ เรื่อง ภูมิปัญญาท้องถิ่นผ้าทอกะเหรี่ยง สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนบ้านผาเยอ ตำบลกองก๋อย อำเภอสบเมย จังหวัดแม่ฮ่องสอน | th_TH |
| dc.title.alternative | Development of learning management by applying knowledge cycle theory on local wisdom of Karen textile for grade 5 students at Ban Pha Yue School, Kongkoi Sub-District, Sop Moei District, Mae Hong Son Province | th_TH |
| dc.type | Thesis | th_TH |
| dc.contributor.advisor | ศศิธร, อินตุ่น | - |
| dc.contributor.advisor | ธรรศ, ศรีรัตนบัลล์ | - |
| dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
| dc.thesis.level | Master | th_TH |
| dc.thesis.discipline | Learning Management Science | - |
| dc.identifier.callnumber | วพ 371.3 | - |
| Appears in Collections: | Theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| รัศมิ์ลภัส กัลยาณเลิศ_2565.pdf | 3.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.