Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริกัญญา, รัตนกุล-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเมือง (เชียงใหม่)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2020-04-29T02:33:19Z-
dc.date.available2020-04-29T02:33:19Z-
dc.date.created2563-04-29-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2087-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุดth_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ -- นักศึกษา -- วิจัยth_TH
dc.subjectกาแฟ -- การจัดซื้อth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่)th_TH
dc.subjectเครื่องดื่ม -- การจัดซื้อth_TH
dc.subject.ddc658.83th_TH
dc.titleส่วนผสมทางการตลาดเครื่องดื่มเนสกาแฟเย็นที่เหมาะสมกับนักศึกษากลุ่มผู้บริโภค มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeThe marketing mix of a product appropriate for student in Chiangmai Rajabhat University in Muang district Chiangmai provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorสมพงษ์, บุญเลิศ-
dc.contributor.advisorพรรณรัตน์, บุญกว้าง-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumberวพ 658.83 ศ373ส 2554-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76Sirikanya Ratanakul.pdf201.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.