Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกศกนก, วงศ์สำเร็จ-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2019-02-28T04:44:26Z-
dc.date.available2019-02-28T04:44:26Z-
dc.date.created2560-05-11-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1627-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectกรมการขนส่งทางบก -- เชียงใหม่th_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่th_TH
dc.subjectรถยนต์ -- ทะเบียนth_TH
dc.subject.ddcวพ 658.834 ก58ป 2560th_TH
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการประมูลทะเบียนรถจากกรมการขนส่งทางบกของประชาชนในเขตพื้นที่จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeThe marketing mix towards car license plate auction behavior of Department of Land Transport in Chiangmai Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorวีระศักดิ์, สมยานะ-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumber658.834-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_427041.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open
AP_427041.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open
BI_427041.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
C1_427041.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
C2_427041.pdf12.5 MBAdobe PDFView/Open
C3_427041.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
C4_427041.pdf5.68 MBAdobe PDFView/Open
C5_427041.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
CT_427041.pdf640.21 kBAdobe PDFView/Open
TP_427041.pdf492.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.