Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorดารารัตน์, ไชยาโส-
dc.date.accessioned2019-01-08T05:08:48Z-
dc.date.available2019-01-08T05:08:48Z-
dc.date.issued2551-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1404-
dc.description.sponsorshipมหาวิทยาลัยราชภัฎเชียงใหม่th_TH
dc.format.mediumApplication/pdfth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherChiangmai Rajabhat Universityth_TH
dc.rights@CopyRight มหาวิทยาลัยราชภัฎเชียงใหม่th_TH
dc.subjectหลักการสื่อสารการตลาดth_TH
dc.titleหลักการสื่อสารการตลาดth_TH
dc.typeTextbookth_TH
Appears in Collections:Textbook

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Preface.pdfคำนำ378.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.